آهنگ خدایا محسن کنور تبریزی

ترانه سرا : مجتبی ضعیفی // آهنگ : غلامرضا صنعتگر  // تنظیم : خزر چکاوک // ضبط : استودیو سایه // میکس و مسترینگ : استودیو 78 تهران // اسپانسر : شرکت جاده رانان سرمست - علی عزیزی

دانلود در ادامه مطلب

حجم 8.3 مگابایت

دانلـــود

 

خدایا خسته و تنهام

از این غمخونه بیزارم

اسیرم کنج این محبس

گره افتاده تو کارم

تماشا کن چه غمگینم

تماشا کن چه بی جونم

ببین یخ کرده دستامو

ببین داغونه داغونم

منو سرشار مهرت کن

میخوام زیبا بشم از نو

خدایا حال من خوبه

اگه با من بمونی تو

میخوام وقتی که میترسم

فقط دنبال من باشی

تو اونقد نازنینی که

میتونی مال من باشی

*************

خدایا من دلم قرصه

کسی غیر از تو با من نیست

کسی که از تو شد خالی

تقاصش غیرِ مردن نیست

همه درگیرن و از تو

فقط یه قصه میسازن

نمیدونن که بی یادت

تموم عمرو میبازن

تو بی اندازه میبخشی

ولی این اشتباهارو

چه صبر آهنینی که

نمیبینی بدی ها رو

اگه همراز من باشی

واسم مردن چه آسونه

خدا آغوشتو وا کن

که مثل من فراوونه

********

خدایا من دلم قرصه

کسی غیر از تو با من نیست

کسی که از تو شد خالی

تقاصش غیرِ مردن نیست

کسی اینجا حواسش نیست

که دنیا زیر چشاته

یه عمره یادمون رفته

زمین دار مکافاته .......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: